Umowa o pracę - Office Manager
HRO Personnel Sp. z o.o Praga, Warszawa, Polska 22 sierpnia 2018

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.

Umowa o pracę - Office Manager

Do zadań office managera należą:

  • Wystawianie i wysyłanie faktur
  • Uzupełnianie danych w Optimie (do przyuczenia)
  • Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji
  • Archiwizacja dokumentów
  • Tworzenie zamówień artykułów biurowych
  • Rejestrowanie faktur + uzupełnianie niektórych plików excel
  • Przygotowanie kopert do wysyłki (adres i pieczątka)
  • Przygotowanie oraz wysyłka certyfikatów, naklejek i protokołów dla Klientów
  • Obsługa programu do zamawiania biletów lotniczych
  • Inne zlecone zadania asystenckie.

Wymagania

  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office – przede wszystkim Excel do uzupełniania tabel
  • Dobra organizacja własnej pracy
  • Sumienność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • Kreatywność.

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w innowacyjnej firmie, oferującej wyłącznie najnowsze rozwiązania dla biznesu
  • Zdobycie doświadczenia w międzynarodowym przyjaznym środowisku
  • Wynagrodzenie podstawowe + roczna premia uznaniowa
  • Zwrot za bilet miesięczny, dopłata do wakacji (raz do roku).

Wymagane dokumenty

CV