Umowa o pracę - Office Management Assistant
HJ Heinz Polska sp. z o.o. Warszawa, Polska 20 czerwca 2017

The Kraft Heinz Company to globalna firma, której pyszne, pełne wartości odżywczych produkty trafiają do rodzin w ponad 200 krajach na całym świecie. W ponad 50 krajach zajmujemy pierwszą lub drugą pozycję na rynku w swoich kategoriach.

Oferta naszej firmy to nie tylko najpopularniejszy na świecie ketchup Heinz, ale również marka Pudliszki, której wieloletnia tradycja zaowocowała mianem jednej z najbardziej ulubionych na polskim rynku.

Umowa o pracę - Office Management Assistant
  • Współpraca z dostawcami oraz z zarządcą budynku/przestrzeni biurowej firmy
  • Administracja zatwierdzonych kosztów w systemie SRM/SAP
  • Wsparcie administracyjne działu HR
  • Wsparcie działu IT przy wydawaniu pracownikom sprzętu IT
  • Udział w organizacji i przygotowaniu eventów oraz spotkań biznesowych
  • Przygotowywanie zestawień, raportów i prezentacji zgodnie z bieżącymi potrzebami firmy
  • Obsługa recepcji w wybranych godzinach
  • Zadania ad hoc zlecone przez członków zarządu

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (min. licencjat)
  • 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, szczególnie: MS Office
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w międzynarodowej firmie
  • Umiejętność nadawania właściwych priorytetów otrzymanym zadaniom, sumienność, odpowiedzialność
  • Proaktywność, zaangażowanie oraz pozytywne nastawienie
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu flotą samochodową


Oferujemy

  • Ciekawą pracę w firmie będącej światowym liderem branży spożywczej oferującej produkty znanych i lubianych marek Klientom na całym świecie;
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Szerokie możliwości rozwoju wewnątrz innych działów firmy.


Wymagane dokumenty

CV