Umowa o pracę - Office Assistant/Recepcja
RSM Poland Miła 2, Warszawa, Polska 7 maja 2018

RSM Poland to ponad 210 specjalistów w Poznaniu, Warszawie i Szczecinie. RSM to ponad 41 tysięcy specjalistów na całym świecie. Świadczymy najwyższej jakości usługi w zakresie audytu, outsourcingu rachunkowości, kadr i płac, a także doradztwa podatkowego i prawnego. Zespół RSM Poland to ludzie z pasją. Wymagamy od siebie dużo, ale oferujemy w zamian jeszcze więcej.

Umowa o pracę - Office Assistant/Recepcja

Office Assistant/Recepcja
Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Wykonywanie prac administracyjno-biurowych,
  • Prowadzenie kalendarza spotkań,
  • Przyjmowanie rozmów telefonicznych oraz przekazywanie informacji do właściwych działów,
  • Obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej,
  • Obsługa spotkań oraz realizacja zadań zleconych przez przełożonego i pracowników Firmy.

Wymagania

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie min. średnie,
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację,
  • Otwartość, pozytywna energia,
  • Doskonała organizacja pracy,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

Oferujemy

  • Realną możliwość rozwoju zawodowego,
  • Rozbudowany pakiet benefitów,
  • Pracę przy ciekawych projektach międzynarodowych w firmie o  ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych poprzez uczestnictwo w licznych szkoleniach.

Wymagane dokumenty

CV