Umowa zlecenie - Office Assistant
Chalińska Kowalkowski Sp. z o.o. Sadyba Best Mall, Powsińska, Warszawa, Polska 27 kwietnia 2017

Szukamy osoby do współpracy przy Mojenowem.pl, recamp.pl oraz reblog.pl – jesteśmy firmą szkoleniową, która uczy agentów nieruchomości zawodu, a także organizujemy konferencje branżowe. Biuro jest zlokalizowane przy Sadyba Best Mall w Warszawie.

Umowa zlecenie - Office Assistant

Obowiązki:

  •   wsparcie agentów nieruchomości przy prowadzeniu biura nieruchomości
  •   wsparcie managera przy zarządzaniu biurem
  •   koordynacja i organizacja szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
  •   współudział w organizacji największej w branży nieruchomości konferencji branżowej
  •   redakcja tekstów (content marketing)
  •   podstawowe obowiązki biurowe, office manager
  •   współpraca z oddziałem w Poznaniu

Wymagania

Osoba ta powinna w pewnym stopniu interesować się branżą nieruchomości.

Oczekujemy:

  •  samodzielności
  •  chęci ciągłej nauki


Oferujemy

  •   luźne godziny pracy, dostosowane do potrzeb OA i biura
  •  umowę zlecenie, 13 zł brutto/godzinę
  •  telefon (darmowe rozmowy i net)
  •  komputer (macbook pro)
  •   dużo nauki i wiedzy związanej z nieruchomościami, internetem, nowymi technologiami
  •   możliwość rozwoju w kierunku pośrednictwa w obrocie nieruchomościami lub redakcji treści branżowych
  •  luźną atmosferę pracy
  •  dużo networkingu branżowego


Wymagane dokumenty

Wyślij link do swojego profilu na LinkedIn na krzysiek.kowalkowski@mojenowem.pl. Zawsze możesz też do maila dołączyć swoje CV. Napisz kilka słów, dlaczego zainteresowała Cię ta oferta, dlaczego chcesz z nami pracować lub zadzwoń pod numer 606 969 208.