Umowa zlecenie - Obsługa sekretariatu konferencji
GBI Partners Sp. z o.o. Warszawa 10 kwietnia 2018

Firma GBI Partners zajmuje się organizacją profesjonalnych konferencji i szkoleń dla kadry zarządzającej z dużych i średnich firm działających na rynku europejskim. Organizujemy konferencje i seminaria z takich zakresów tematycznych jak farmacja, logistyka i łańcuch dostaw, produkcja, zarządzanie energią i mediami, zarządzanie personelem i inne.

Umowa zlecenie - Obsługa sekretariatu konferencji
  • asystowanie koordynatorowi konferencji
  • przygotowanie stanowiska sekretariatu oraz sali konferencyjnej
  • rejestracja uczestników i prelegentów wydarzenia
  • profesjonalna opieka nad uczestnikami projektu, dbanie o dobrą atmosferę i komfort Uczestników konferencji
  • obsługa sprzętu multimedialnego (laptop, projektor multimedialny, mikrofony, pilot do zmiany slajdów),
  • organizacja obiegu certyfikatów i ankiet oceniających

Wymagania

  • dyspozycyjność w dniu 19 kwietnia w godzinach od 7.30 do 18.30
  • wysoka kultura osobista
  • strój biznesowy
  • odpowiedzialne i profesjonalne wykonywanie zadań wg standardów firmy
  • umiejętność dobrej organizacji pracy oraz pracy w zespole

Oferujemy

  • pracę dorywczą na umowę – zlecenie
  • szkolenie przed rozpoczęciem współpracy
  • zdobycie doświadczenia przy organizacji konferencji
  • możliwość współpracy długofalowej

Wymagane dokumenty

CV