Umowa zlecenie - Obsługa Klienta Online
Learning Systems Group Sp. z o.o al. Jerozolimskie 123A, Warszawa, Polska 5 czerwca 2019

Speak Up to Sieć Szkół Języka Angielskiego z 17-letnim doświadczeniem – skutecznie nauczyliśmy języka angielskiego już ponad 133 tys. kursantów. Jesteśmy liderem w tym zakresie w Europie Środkowo-Wschodniej: prowadzimy 35 szkół w największych miastach w Polsce i dalej rozwijamy się realizując plan ekspansji w Polsce, a także na USA, Rosję, Ukrainę, Turcję, Wietnam, Arabię Saudyjską oraz Egipt. Stale wzbogacamy ofertę o nowe usługi i produkty, korzystając z najnowocześniejszych technologii.

Umowa zlecenie - Obsługa Klienta Online

Lubisz zarówno pracę z ludźmi, jak i przed komputerem czy telefonem – a najlepiej łączyć te rzeczy?

Masz świetne zdolności komunikacyjne?

Interesujesz się nowymi możliwościami kontaktu z klientem – nowymi kampaniami, akcjami i strategiami sprzedażowymi?

Doceniasz pracę w miejscu które Ty wybierasz, w godzinach jakie Tobie pasują, a wynagrodzenie jest uzależnione od Ciebie, od Twoich efektów pracy?

TAK? 

Dołącz do naszego nowego zespołu! 

 

Zadania: wspieranie strategii komunikacyjnej Spółki – odpowiadanie na zapytania klientów oraz udzielanie informacji na temat naszej oferty, nawiązywanie pierwszego kontaktu i pozytywnej relacji za pośrednictwem wszystkich kanałów komunikacji – od e-maila i komunikatora po rozmowy telefoniczne.

Wymagania

 poprawne posługiwanie się poprawną polszczyzną (w mowie i piśmie), kultura i uśmiech, umiejętności nawiązywania kontaktu i szukania najlepszych rozwiązań w naszej ofercie dla osoby poszukującej skutecznego rozwoju i/lub doskonalenia języka angielskiego


Oferujemy

szkolenia i wsparcie przy problemach technicznych


Miejsce pracy: TY decydujesz. Praca zdalna.

Szkolenia i cykliczne spotkania będą w Centrali Spółki w Warszawie – weź to pod uwagę (budynek przy pl. Zawiszy dostosowany do potrzeb ON).


Wymagane dokumenty

cv