Umowa zlecenie - Obsługa I linii wsparcia (Service Desk)
Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A. Przyczółkowa, Warszawa, Polska 8 maja 2019

Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A. to jednoosobowa spółka Skarbu Państwa, zajmująca się m.in. produkcją banknotów, dokumentów i druków zabezpieczonych oraz systemów IT,  znajdująca się na liście spółek strategicznych w Polsce.

Jesteśmy firmą z wieloletnią tradycją, o ugruntowanej pozycji na rynku, dającą szerokie możliwości rozwoju. Skupiamy profesjonalistów z różnych dziedzin, wykonujących swoją codzienną pracę
z zaangażowaniem i pasją. Wychodzimy z założenia, że najbardziej wartościowym kapitałem PWPW są jej pracownicy – to dzięki nim możemy realizować najtrudniejsze wyzwania biznesowe.

Umowa zlecenie - Obsługa I linii wsparcia (Service Desk)

Zakres wykonywanych czynności:

  • obsługa telefoniczna oraz mailowa zgłoszeń dot. Systemu CANARD ,
  • przyjmowanie zgłoszeń od klientów oraz nadzór nad ich realizacją,
  • przekazywanie zgłoszeń do właściwych podwykonawców i osób serwisujących (II linii wsparcia),
  • prowadzenie uzgodnień w zakresie realizacji zgłoszeń.

Wymagania

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie średnie,
  • mile widziane doświadczenie w pracy bezpośrednio z klientem,
  • dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Office
  • komunikatywność,
  • swoboda wypowiedzi z dbałością o poprawność językową,
  • dyspozycyjność,
  • opanowanie,
  • zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy z funkcjonowania obsługiwanych systemów komputerowych.


Oferujemy

Dodatkowe informacje:

  • praca w systemie zmianowym poniedziałek – piątek w godz.  6-14;14-22
  • możliwość korzystania z bezpłatnego parkingu na ul. Przyczółkowej;

Wymagane dokumenty

CV