Umowa zlecenie - Młodszy Specjalista Helpdesk (I linia)
LionbridgePoland Warszawa, Jutrzenki 25 maja 2018

Jesteśmy obecnie największą na świecie firmą globalizacyjną, prawdziwymi innowatorami w branży. Rewolucjonizujemy rynek tłumaczeń technologią Geofluent, a nasz wyjątkowy model Crowd-in-the-Cloud zapewnia globalną spójność marki nawet przy pełnej gamie działań skierowanych do społeczności lokalnych. Mamy biura na całym świecie, a nasz zespół liczy ponad 100 000 specjalistów.

Nie musisz być globalnym potentatem, by korzystać z naszych usług, choć im większa firma, tym więcej wyniesie z różnorodności oferty i jej ogólnoświatowego zasięgu. Przyjmujemy zlecenia od tłumaczenia dokumentacji na pojedynczy rynek po… właściwie nie ma górnego limitu złożoności zadań, których możemy się podjąć.

Umowa zlecenie - Młodszy Specjalista Helpdesk (I linia)

 

  • nadzór nad platformą wsparcia ticketowego
  • przygotowanie harmonogramu projektu
  • współpraca z podwykonawcami – wydawanie i przyjmowanie pracy
  • zarządzanie harmonogramem pracy i dyżurów agentów systemu wsparcia
  • tworzenie raportów z wydajności platformy wsparcia
  • tworzenie dokumentacji technicznej dla różnych procesów i narzędzi

Wymagania

 

  • znajomość MS Office, systemów ticketowych i narzędzi CAT
  • biegła znajomość j. angielskiego
  • wykształcenie wyższe językowe lub w dziedzinie zarządzania
  • mile widziane doświadczenie w zarządzaniu projektami
  • umiejętność rozwiązywanie problemów, poszukiwania nieszablonowych rozwiązań
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, priorytetyzacji zadań
  • umiejętność współpracy w zespole w międzynarodowym środowisku

Oferujemy

Oferujemy:

  • współpracę w międzynarodowej firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego, w tym udział w innowacyjnych projektach oraz szkolenia
  • przyjazną atmosferę w dynamicznym, kreatywnym zespole onDemand
  • umowę zlecenie

 

Zainteresowane osoby prosimy o aplikację na stronie


Wymagane dokumenty

CV