Umowa o pracę - Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Klienta
Learning Systems Group Sp. z o.o Warszawa, Polska 11 lipca 2019

International Language Institute to największa firma obsługująca sektor biznesowy w zakresie nauczania języków obcych. W siedzibach firm oraz przez internet rocznie obsługujemy ponad 500 firm.
W ILI wierzymy, że znajomość języków obcych jest konieczna do rozwoju osobistego, zawodowego, a w konsekwencji rozwoju całych organizacji – to ludzie tworzą firmę.

Umowa o pracę - Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Klienta

  • Wsparcie naszych metodyków w przygotowywaniu szkoleń językowych dla klientów biznesowych.
  • Nadzór nad realizacją umów z naszymi klientami i lektorami
  • Bieżący kontakt z naszymi lektorami, słuchaczami i klientami
  • Przygotowywanie zastawień, raportów i rozliczeń
  • Zarządzanie bieżącą dokumentacją w oparciu o obowiązujące standardy

Wymagania

Jeśli :

  • znasz język angielski na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację (minimum B2)
  • lubisz kontakt z ludźmi
  • radzisz sobie z Excelem, tabelami i raportami
  • jesteś osobą nastawioną kreatywne rozwiązywanie problemów
  • potrafisz pracować pod presją czasu
  • jesteś gotowy/ gotowa podjąć pracę w pełny wymiarze
  • masz już doświadczenie w pracy administracyjne lub biurowej
  • posiadasz status osoby bezrobotnej (warunek konieczny!)
  • to właśnie czekamy na Ciebie

Oferujemy

  • odpowiedzialne stanowisko w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • możliwość rozwijania swoich umiejętności językowych – atrakcyjne zniżki na kursy językowe
  • pakiet medyczny

Wymagane dokumenty

cv