Umowa zlecenie - Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT
SGB CDR Investment Sp. z o.o. Ficowskiego 15, Warszawa, Polska 16 lipca 2018

SGB CDR Investment Sp. z o.o. mieści się przy ul. J. Ficowskiego 15 w Warszawie. Jest firmą windykacyjną z 9-letnim doświadczeniem. Oferujemy kompleksowe usługi w zakresie dochodzenia należności. Zajmujemy się doradztwem biznesowym, skutecznie monitorujemy należności, prowadzimy windykację polubowną i sądową, przeprowadzamy restrukturyzację zadłużenia.

Podstawą działania SGB CDR Investment jest jakość świadczonych usług, zapewniająca Klientowi zachowanie dobrych relacji z kontrahentami. Usługi są każdorazowo dopasowywane do charakteru działalności biznesowej Klientów i prowadzone są ze szczególną dbałością o dobry wizerunek Klienta z poszanowaniem obowiązującego prawa oraz zasad etyki biznesowej.

Spółka SGB CDR Investment plasuje się w wąskim gronie podmiotów, które uzyskały od Komisji Nadzoru Finansowego licencję na zarządzanie funduszami sekurytyzacyjnymi.

Umowa zlecenie - Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT

Spółka SGB CDR Investment z siedzibą w Warszawie, posiadająca licencję Komisji Nadzoru Finansowego na zarządzanie wierzytelnościami funduszy sekurytyzacyjnych, poszukuje studenta/studentki informatyki lub kierunków pokrewnych na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT

Zakres zadań:

  • Bezpośrednie wsparcie użytkowników firmy w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony)
  • Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów
  • Udział w konfiguracji oraz obsłudze środowisk serwerowych
  • Opieka nad sprzętem komputerowym i peryferiami
  • Czynny udział we wdrożeniach i nowych projektach informatycznych
  • Podstawowa administracja Active Directory
  • Utrzymywanie standardów bezpieczeństwa IT
  • Współpraca z zewnętrznymi zespołami

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows

  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Podstawowa znajomość systemów operacyjnych Linux
  • Podstawowa znajomość Active Directory, Hyper-V, GPO
  • Znajomość sprzętu komputerowego i bieżących rozwiązań dostępnych na rynku
  • Znajomość zagadnień sieciowych
  • Doświadczenie w pracy we wsparciu klienta (Service Desk, Help Desk) będzie dodatkowym atutem.


Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie (w wymiarze około 20 godz./tyg.)

  • Zdobycie doświadczenia w branży finansowej
  • Przyjazna atmosfera pracy
  • Stabilne warunki zatrudnienia w ramach długotrwałej współpracy
  • Szeroki pakiet usług medycznych;
  • Możliwość ruchomych godzin pracy;


Wymagane dokumenty

CV