Staż/praktyki - Młodszy menedżer produktu B2C o tematyce inwestycji
Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. Łotewska 9A, Warszawa, Polska 19 września 2017

Wydawnictwo Wiedza i Praktyka powstało w 1997 roku, by wspierać specjalistów, fachowców oraz właścicieli firm i przedsiębiorstw w ich rozwoju zawodowym i osobistym.

Stawiamy sobie za cel dostarczanie zawsze wysokiej jakości, praktycznych i aktualnych porad oraz gotowych rozwiązań przydatnych w pracy każdego profesjonalisty.

Ponadczasowa misja firmy to „Prostym językiem o trudnych sprawach” obecna w czasopismach, książkach, portalach i szkoleniach.

Staż/praktyki - Młodszy menedżer produktu B2C o tematyce inwestycji

Przygotowując się do roli młodszego menedżera produktu dowiesz się jak wygląda:

1. Prowadzenie i rozwój istniejących produktów m.in. 

• Ustalanie testów ofertowych z kierownikiem grupy i ich realizacja

• Koordynacja przygotowań produktów dodatkowych (yearbooki, ebooki, książki, cd)

• Tworzenie planów wydawniczych w porozumieniu z redaktorem naczelnym

 

2. Analiza rynku i otoczenia konkurencyjnego oraz tworzenie koncepcji nowych produktów i wprowadzanie ich na rynek

 

3. Planowanie, realizacja i kontrola budżetu m.in.

• Rozumienie danych przedstawionych w plikach controllingowych

• Bieżące przeglądanie danych finansowych przedstawionych w mapowaniu

 

4. Efektywne planowanie i realizacja kampanii promocyjnych m.in.

• Planowanie w porozumieniu z kierownikiem grupy promocji telemarketingowych i on-line

• Przygotowanie materiałów promocyjnych takich jak insert, reklama, baner, skrypt sprzedażowy – zgodnie z dostępnymi w wydawnictwie szablonami

 

5. Współpraca z COK i Działem Produkcji i Logistyki m.in.

• Obliczanie nakładów i weryfikacja stanu zapasów

• Współpraca z opiekunem COK – bieżące oferty, e-booki, gratisy

 

Wymagania

• praktyczna wiedza z zakresu inwestycji i finansów osobistych – warunek konieczny,

• mile widziana znajomość kampanii telemarketingowych i/lub marketingu internetowego,

• bardzo dobre umiejętności analityczne i organizacyjne,

• mile widziane studenci lub absolwenci kierunków zarządzania/ marketingu/ ekonomii

• „lekkie pióro”

• dobre umiejętności analityczne i organizacyjne

• zaangażowanie i nastawienie na osiąganie wyników

• dobra znajomość języka angielskiego

• zainteresowanie zagadnieniami marketingowymi

 


Oferujemy

• umowę o płatne praktyki absolwenckie z możliwością dłuższej współpracy,

• dostosowanie godzin praktyk do planu zajęć,

• współpracę z doświadczonymi specjalistami,

• możliwości rozwoju zawodowego (udział w szkolenia zamkniętych i konferencjach branżowych),

• przyjazną atmosferę.

• współpracę z doświadczonymi menedżerami produktów

 


Wymagane dokumenty

CV