Umowa o pracę - Młodszy Doradca Klienta w Zespole Doradców Klienta Banku
Mellon Poland Sp. z o.o. Ochota, Warszawa, Polska 13 marca 2019

Firma Mellon Poland Sp. z o.o. została założona w 2006 r. w Warszawie. Przedsiębiorstwo oferuje specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe dla firm i instytucji, które obsługują klientów indywidualnych na masową skalę, takich jak banki detaliczne, firmy ubezpieczeniowe, przedsiębiorstwa użyteczności publicznej, operatorzy telekomunikacyjni i duże firmy zajmujące się handlem detalicznym.

Umowa o pracę - Młodszy Doradca Klienta w Zespole Doradców Klienta Banku

Zakres obowiązków:

  • terminowa i profesjonalna obsługa telefonicznych zgłoszeń Klientów w ramach obsługiwanej infolinii przychodzącej
  • inicjowanie działań sprzedażowych z Klientami podczas prowadzenia obsługi posprzedażowej
  • umiejętna identyfikacja potrzeb klienta w celu sprzedaży nowych produktów
  • budowanie i utrzymywanie relacji sprzedażowych z Klientami
  • zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta zgodnie z obowiązującymi standardami bankowymi

Wymagania

Jeżeli:

  • jesteś osobą komunikatywną i lubisz współpracować z ludźmi,
  • obsługa komputera nie stanowi dla Ciebie problemu,
  • posiadasz poprawną dykcję i lubisz rozmawiać przez telefon,
  • chcesz poznać tajniki pracy w Banku i zdobywać nowe umiejętności,
  • posiadasz wykształcenie min. średnie,
  •  masz już za sobą doświadczenie w obsłudze klienta/call center/sprzedaży

Aplikuj na stanowisko Młodszego Doradcy Klienta!


Oferujemy

  • możliwość rozwoju w strukturach Banku (praca w siedzibie Banku w nowoczesnym biurze)
  • umowę o pracę na pełny etat!
  • praca w systemie zmianowym 7/24/365
  • wynagrodzenie składa się z podstawy i realnych premii miesięcznych i kwartalnych
  • pakiet benefitów: oferujemy darmową opiekę medyczną i dofinansowanie do karty sportowej
  • profesjonalny program adaptacyjny
  • szkolenia rozwijające kompetencje
  • pracę w zgranym i zaangażowanym zespole

Wymagane dokumenty

CV