Umowa o pracę - Koordynator Recepcji
Chopin Airport Development Świętopełka, Jurata, Jastarnia, Polska 10 kwietnia 2017

Spółka Chopin Airport Development jest częścią Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze” (PPL). Powstała w 1998 roku. Od kwietnia 2016 roku funkcję Prezesa Zarządu pełni Gheorghe Marian Cristescu.

Chopin Airport Development realizuje inwestycje zlokalizowane w sąsiedztwie portów lotniczych. Świadczy również usługi hotelowo-konferencyjne oraz rekreacyjne. CAD jest jednocześnie inwestorem, operatorem oraz administratorem istniejących obiektów, a także inwestycji realizowanych od podstaw. Jako franczyzobiorca współpracuje z czołowymi światowymi sieciami hotelowymi takimi jak Marriott i Hilton.

Spółka jest właścicielem oraz zarządza wielokrotnie nagradzanym za jakość usług hotelem Courtyard by Marriott sąsiadującym z warszawskim Lotniskiem Chopina. W 2013 roku CAD uruchomił w Warszawie i Gdańsku dwa obiekty pod marką Hampton by Hilton. W grudniu 2014 roku został podpisany List Intencyjny z Górnośląskim Towarzystwem Lotniczym dotyczący dzierżawy działki pod budowę hotelu w bezpośrednim sąsiedztwie terminalu Portu Lotniczego Katowice-Pyrzowice. Nowy obiekt udostępniony zostanie pod należącą do sieci Marriott marką Moxy. Do dyspozycji gości oddane zostanie 100 pokoi rozmieszczonych na 6 kondygnacjach.

W 2015 roku portfolio Spółki wzbogaciło się o trzygwiazdkowy wypoczynkowo – konferencyjny Hotel Jurata zlokalizowany na Półwyspie Helskim. Trwają także prace nad sąsiadującym z Lotniskiem Chopina pięciogwiazdkowym hotelem pod nową na polskim rynku marką Renaissance.

Umowa o pracę - Koordynator Recepcji

Umowa o pracę – Koordynator Recepcji w Best Western Hotel Jurata

Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za:

– zarządzanie pracą recepcji zgodnie z obowiązującymi standardami marki Best Western,

  • obsługa gości

  • dbałość o najwyższą jakość świadczonych usług,

  • planowanie i kontrola realizacji budżetu działu,
  • monitorowanie wskaźników poziomu zadowolenia gości hotelowych,
  • zapewnienie efektywnej komunikacji z innymi działami hotelu,

  • realizowanie założeń polityki sprzedażowej hotelu,
  • przyjmowanie rezerwacji, potwierdzanie i nadzór nad właściwą dokumentacją związaną z rezerwacjami
  • zapewnienie prawidłowego raportowania oraz obiegu dokumentów księgowych związanych z pracą recepcji
  • nadzór nad prawidłowością rozliczeń finansowych recepcji

Wymagania

  • minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na recepcji hotelu
  • wykształcenie minimum średnie.
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • dodatkowym atutem będzie znajomość innych języków,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • wysoki poziom kultury osobistej,
  • dobra organizacja pracy własnej oraz podległego zespołu,
  • dyspozycyjność,
  • znajomość systemu Opera oraz umiejętność korzystania z narzędzia extranet

Oferujemy

  • dynamiczną i interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość przystąpienia do prywatnej opieki zdrowotnej dla Pracownika oraz członków Jego rodziny,
  • możliwość rozwoju zawodowego w firmie zarządzającej markowymi hotelami na terenie całego kraju
  • codziennie wspólne obiady w rodzinnej atmosferze,
  • szeroki pakiet socjalny

Wymagane dokumenty

CV