Umowa zlecenie - Koordynator Programu Ambasador
Bank Millennium Spółka Akcyjna Stanisława Żaryna 2A, Warszawa, Polska 13 grudnia 2017

Bank Millennium to jedna z najnowocześniejszych instytucji finansowych w Polsce. Naszą pasją jest jakość i innowacyjność, budujemy relacje oparte na zaufaniu. Każdego dnia dbamy o to, w czym jesteśmy najlepsi, o satysfakcje klienta.

Umowa zlecenie - Koordynator Programu Ambasador

Będziesz:

  • Koordynować pracę zespołu Ambasadorów
  • Odpowiadać za realizację celów i strategii Employer Brandingowej Banku Millennium dla wybranej grupy docelowej
  • Brać udział w planowaniu i realizacji działań promocyjnych i innych aktywności
  • Budować pozytywne relacje z Biurami Karier, organizacjami studenckimi i kołami naukowymi
  • Tworzyć content do kanałów Social Media z prowadzonych działań.

Wymagania

Do współpracy zapraszamy:

  • Studentów min. II roku studiów ekonomicznych lub pokrewnych
  • Osoby z doświadczeniem w prowadzeniu zespołu/projektu
  • Posiadające rozwinięte umiejętności skutecznego planowania i organizacji czasu
  • Komunikatywne, samodzielne i dobrze zorganizowane
  • Dyspozycyjne w zakresie realizacji projektów i promocji firmy na wydarzeniach
  • Zainteresowane Marketingiem oraz Social Media

Oferujemy

W zamian uzyskasz:

  • Pracę w oparciu o umowę-zlecenie
  • Współpracę od października do czerwca z przerwą na sesję oraz ferie zimowe
  • Specjalne szkolenia rozwojowe
  • Możliwość zapoznania się z branżą bankową
  • Certyfikat udziału w programie

Wymagane dokumenty

CV