Umowa zlecenie - Koordynator Programu Ambasador
Bank Millennium Spółka Akcyjna Warszawa, Polska 9 sierpnia 2018

Bank Millennium to jedna z najnowocześniejszych instytucji finansowych w Polsce. Naszą pasją jest jakość i innowacyjność, budujemy relacje oparte na zaufaniu. Każdego dnia dbamy o to, w czym jesteśmy najlepsi, o satysfakcje Klienta. Dołącz do naszego Programu Ambasadorskiego, jako:

Umowa zlecenie - Koordynator Programu Ambasador

Z nami będziesz:

  • Mieć wpływ na tworzenie wizerunku Banku Millennium w swoim środowisku akademickim
  • Koordynować pracę zespołu Ambasadorów
  • Inicjować aktywności employer brandingowe
  • Planować i realizować działania promocyjne w swoim ośrodku
  • Nawiązywać relację z biurami karier, organizacjami studenckimi, kołami naukowymi
  • Przygotowywać treści do kanałów social media z prowadzonych działań

Wymagania

Do współpracy zapraszamy:

  • Studentów od II roku studiów
  • Osoby komunikatywne, zaangażowane, proaktywne i podejmujące inicjatywę
  • Posiadające rozwinięte umiejętności skutecznego planowania i organizacji czasu
  • Dyspozycyjne w zakresie realizacji projektów i promocji firmy na wydarzeniach
  • Zainteresowane marketingiem oraz social media
  • Mile widziane doświadczenie we współpracy z kołami naukowymi, organizacjami studenckimi

Oferujemy

W zamian uzyskasz:

Pracę w oparciu o umowę zlecenie

Współpracę od października do czerwca z przerwą na sesję oraz ferie zimowe

Specjalne szkolenia rozwojowe

Możliwość zapoznania się z branżą bankową

Certyfikat udziału w programie


Nie zwlekaj!

Aplikuj teraz na: www.bankmillennium.pl/o-banku/kariera/oferty-pracy

W formularzu wpisz numer referencyjny:AMB/WARSZAWA/SGGW

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.


 


Wymagane dokumenty

CV