Umowa zlecenie - Konsultant Telefoniczny
Transata Warszawa, Polska 5 października 2017

Centrum obsługi klientów.

Umowa zlecenie - Konsultant Telefoniczny

Do Twoich obowiązków należeć będzie telefoniczna obsługa bieżących klientów połączona ze sprzedażą nowych oraz dodatkowych produktów i usług.

Wymagania

  • lubisz telefoniczną obsługę Klientów, potrafisz sprzedawać i chciałbyś robić to lepiej;
  • szukasz pracy z elastycznym grafikiem, który możesz elastycznie planować;
  • stawiasz na rozwój i podnoszenie kwalifikacji;
  • jesteś osobą otwartą, komunikatywną i masz umiejętność przekonywania innych i lubisz kontakt z ludźmi;
  • preferujesz pracę z nastawieniem na realizację celów.

Oferujemy

  • stabilną współpracę i możliwości rozwoju;
  • współpracę w oparciu o umowy cywilnoprawne;
  • elastyczne godziny pracy;
  • atrakcyjny system motywacyjny (podstawa + premia);
  • przyjazną atmosferę w zgranym młodym zespole;
  • regularne konkursy sprzedażowe i eventy integracyjne.

Wymagane dokumenty

CV