Umowa o dzieło - Konsultant Service Desk
Manpower Sp. z o.o. Prosta 68, Warszawa, Polska 6 października 2017
Proservia, założona w 1994 r., od roku 2011 będąca częścią ManpowerGroup, staje się kluczowym graczem na europejskim rynku usług IT. W Polsce Proservia funkcjonuje pod własną marką od roku 2016. Łączy w sobie wcześniejsze usługi outsourcingu procesów świadczone przez ManpowerGroup Solutions, oraz ponad 10 letnie doświadczenie Eurilogic Polska w obszarze IT, firmy należącej do Nexeya, którą to Proservia przejęła w roku 2014.
Umowa o dzieło - Konsultant Service Desk
  • obsługa zgłoszeń użytkowników w dedykowanym systemie
  • planowanie interwencji techników w systemie zgłoszeniowym
  • komunikacja telefoniczna z klientem
  • kontakt z technikiem (w razie potrzeby)

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka francuskiego- min.C1 ( warunek konieczny)
  • znajomość środowiska Windows oraz pakietu biurowego Office
  • komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktu
  • umiejętność pracy w zespole
  • gotowość do pracy zmianowej (studenci dzienni lub zaoczni mile widziani)

Oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • możliwość uczestnictwa w międzynarodowych projektach
  • elastyczne godziny pracy ( możesz pogodzić je ze studiami)
  • praca w międzynarodowym środowisku
  • nie wymagamy doświadczenia- wystarczy chęć do nauki!

Wymagane dokumenty

CV