Umowa o pracę - Konsultant SAP – Dział Wsparcia Klienta (Support)
SUPREMIS Złoty Partner SAP Orężna 1A, Piaseczno, Polska 15 stycznia 2018

SUPREMIS – Złoty Partner SAP od 2006 roku. Firma od 12 lat realizuje projekty wdrożeniowe i świadczy usługi serwisowe. Jest liderem wdrożeń SAP Business One dla SAP HANA oraz SAP Business One Cloud – kompleksowego ERP w chmurze. Dołącz do nas i zdobądź cenne doświadczenie!

Umowa o pracę - Konsultant SAP – Dział Wsparcia Klienta (Support)

Twoją rolą będzie:

  • Obsługa zgłoszeń serwisowych SAP Business One,
  • Rozwój i wdrażanie aplikacji w ramach usługi serwisu,
  • Kontakt z Klientami w ramach bezpośrednich wizyt,
  • Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla Klientów,
  • Wspieranie użytkowników w ramach usługi hot-line,
  • Współpraca z działem sprzedaży.

Wymagania

Tego oczekujemy i wymagamy od Ciebie:

  • Doświadczenia jako konsultanta wdrożeniowego lub serwisowego systemu ERP (doceniamy znajomość procesów produkcyjnych, magazynowych i logistycznych),
  • Posługiwania się językiem angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
  • Mile widziana znajomość języka SQL.

Oferujemy

Za Twoje zaangażowanie oferujemy:

  • Elastyczny czas pracy,
  • Rodzaj umowy najkorzystniejszy dla Ciebie,
  • Indywidualny plan szkoleniowy i opiekę coacha,
  • Ciekawe i ambitne projekty oraz zadania,
  • Przyjazną atmosferę pracy i wspólne integracje.

Wymagane dokumenty

CV