Umowa o pracę - Konsultant Helpdesk
Support Online Poleczki 23, Warszawa, Polska 11 lipca 2019

Support OnLine Sp. z o.o. od 2002 roku realizuje usługi informatyczne dla polskich i zagranicznych firm. Jesteśmy Gold Partnerem Microsoft specjalizującym się w rozwiązaniach chmurowych Office365 i Microsoft Azure. Wdrażamy środowiska wirtualne oparte na VMware i Hyper-V. Posiadamy lokalizacje w Warszawie, Gdyni i Krakowie.

Umowa o pracę - Konsultant Helpdesk
  • Rozwiązywanie problemów IT naszych klientów
  • Wsparcie użytkowników końcowych
  • Realizacja zadań administracyjnych na serwerach Windows 2008/2012/2016/2019
  • Współpraca przy takich projektach jak migracja firm do środowisk wirtualnych, migracja poczty do Office365 itp.

Wymagania

 

  • Dobrej znajomości zagadnień informatycznych:

– oprogramowania MS Office i systemów operacyjnych Microsoft

– zagadnień sieciowych opartych na protokole TCP/IP

– jako dodatkowy atut potraktujemy znajomość środowisk serwerowych z rodziny Windows, zagadnień AD, MSExchange lub Office365

  • Prawa jazdy kat. B
  • Angielskiego na poziomie B2
  • Zależy nam na tym żebyś łatwo nawiązywał i utrzymywał relacje z klientami
  • Cenimy też osoby, które chcą się uczyć i angażują się w to co robią


Oferujemy

  • Startup’ową atmosferę w stabilnej firmie
  • Systematyczne szkolenia podnoszące Twoją wiedzę i umiejętności
  • Pokrycie kosztów zdanych egzaminów merytorycznych w zakresie IT
  • Umowę o pracę (praca w trybie 3-zmianowym)
  • Team Leadera, który zawsze Cię wesprze swoją wiedzą i uzgodni z Tobą grafik, tak żebyś mógł pogodzić pracę ze studiami
  • Ciągłe pogłębianie wiedzy poprzez kontakty z klientami w języku polskim i angielskim
  • Dostęp do najnowszych technologii, udział w międzynarodowych projektach
  • Dodatkowe benefity: pakiet medyczny, kartę Multisport

Wymagane dokumenty

CV