Umowa o pracę - Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta- praca w Centrali Banku
Bank Millennium Spółka Akcyjna Stanisława Żaryna, Warszawa, Polska 29 maja 2019

Tworzymy najlepsze miejsce pracy z wyjątkowym telefonicznym serwisem dla Naszych Klientów. Do tego potrzebujemy Ciebie!

MSLGROUP, należąca do Grupy Publicis, jest wyspecjalizowaną w komunikacji i budowaniu zaangażowania grupą doradców. Obszary naszej działalności to zarządzanie reputacją, komunikacja korporacyjna, pomoc w kryzysie i public affairs. Mamy kompetencje w tworzeniu strategii marketingowych, budowaniu silnych marek i kreowaniu programów konsumenckich online i offline. Naszym klientom zapewniamy doskonałe relacje z mediami, blogerami i liderami opinii, identyfikujemy czyj głos ma znaczenie w danej sprawie. Konsulting MSLGROUP to także społeczna odpowiedzialność biznesu, kształtowanie marki pracodawcy czy komunikacja finansowa.

MSLGROUP zatrudnia ponad 3 500 osób w prawie 100 biurach na całym świecie. Jest największą siecią komunikacyjną w Europie oraz na szybko rosnących rynkach Chin i Indii. Jesteśmy także wiodącą firmą doradztwa komunikacyjnego w Polsce oraz HUB-em na kraje Europy Środkowo-Wschodniej. „The Holmes Report” przyznał nam tytuł najlepszej agencji konsultingowej w tej części świata. W Polsce zatrudniamy blisko 100 konsultantów, pracujących w wyspecjalizowanych zespołach dla takich sektorów rynku jak FMCG, farmacja, bankowość i finanse, technologie, nieruchomości, handel, przemysł ciężki i zbrojeniowy.

Umowa o pracę - Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta- praca w Centrali Banku

• Telefoniczna obsługa Klientów czyli aktywna i realna pomoc w codziennym bankowaniu,
• Sprzedaż obecnym Klientom – zdalne uruchamianie usług, kreowanie potrzeb kredytowych i oszczędnościowych Klientów w tym dopasowywanie najlepszych dla Nich rozwiązań,
• Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Banku opartych na zaufaniu i fachowej wiedzy,
• Pozyskiwanie nowych Klientów dla Banku i udzielanie Im wsparcia w początkach współpracy z Bankiem.

 

Wymagania

• Zawsze chętnie udzielasz pomocy,
• Najlepsza jakość obsługi mieści się dla Ciebie poza typową skalą,
• Uważasz, że sprzedaż to usłyszenie tego co mówi Klient, kreowanie potrzeb i spełnianie marzeń,
• Zgadzasz się, że praca zespołowa idzie w parze ze zdrową rywalizacją,
• Skupiasz się na rozwiązywaniu problemów, a przy tym łatwo się nie poddajesz i zawsze walczysz do końca,
• Zawsze mierzysz wyżej, nawet jeśli osiągasz najwyższe wyniki,
• Lubisz zmiany i wyzwania, które nie pozwalają na codzienną nudę,
• Jesteś gotowy na pracę w systemie zmianowym ponieważ rozumiesz, że Klienci mogą potrzebować Twojej pomocy o każdej porze.


Oferujemy

  • Pracę w docenianym przez Klientów Banku co potwierdza wiele prestiżowych nagród jak „Najbardziej przyjazny Bank w rankingu Newsweeka”,
  • Zatrudnienie na umowę o pracę od pierwszego dnia ponieważ ważni są dla Nas nasi pracownicy i ich prawa – potwierdza to tytuł jaki uzyskaliśmy w ogólnopolskim programie – Solidny Pracodawca Roku 2017,
  • Premie – nawet dodatkowe 50% wynagrodzenia zależne od realizacji ambitnych ale bardzo realnych celów,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Kartę Multisport lub bilety do kina oraz liczne dofinansowania do Twoich pasji,
  • Zapewnimy Ci wsparcie i gruntowne przygotowanie do pracy,
  • Doceniamy dobre pomysły dla tego będziesz mieć realny wpływ na kreowanie swojego miejsca pracy,
  • Najlepszy start do pracy w innych strukturach banku – Nasz Wydział jest „kuźnią talentów”,

Pracę w Zespole ciekawych ludzi, od który dużo możesz się nauczyć i znaleźć nowe przyjaźnie na całe życie.

 

Prosimy wypełnić formularz CV online

 https://www.bankmillennium.pl/o-banku/kariera/oferty-pracy/wyslij-swoje-cv/-/cv-form/1291

w terminie 14 dni od daty emisji ogłoszenia.

 

W formularzu prosimy koniecznie podać numer referencyjny.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 


Wymagane dokumenty

CV