Umowa o pracę - Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta nr ref: DB/KBOK/WAW
Deutsche Bank Polska S.A. Aleje Jerozolimskie 179, Warszawa, Polska 27 marca 2017

Deutsche Bank Polska S.A. jest członkiem Grupy Deutsche Bank, jednej z największych instytucji finansowych na świecie. Bank doradza Klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom, a także korporacjom oraz instytucjom finansowym oraz sektorowi publicznemu w zakresie innowacyjnych rozwiązań finansowych odpowiadających najwyższym, światowym standardom. Przynależność do globalnej  Grupy Deutsche Bank, szerokie doświadczenie, siła finansowa oraz innowacyjne rozwiązania stanowią o unikalności produktów i usług oferowanych przez Deutsche Bank Polska.

Umowa o pracę - Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta nr ref: DB/KBOK/WAW

Do Twoich obowiązków będzie należeć:

  • odbieranie połączeń przychodzących od Klientów Banku, czyli:
  • realizacja dyspozycji Klientów (np. operacje na rachunkach)
  • udzielanie rzetelnych informacji o produktach, usługach i systemach Banku

Wymagania

Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:

  • chcesz zdobyć doświadczenie w sektorze bankowym
  • chcesz dowiedzieć się w jaki sposób obsługiwać klientów tak, by byli zadowoleni
  • biegle posługujesz się komputerem i posiadasz umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
  • cechuje Cię odporność na stres i odpowiedzialność za powierzone obowiązki
  • masz minimum średnie wykształcenie
  • interesuje Cię praca w systemie zmianowym
  • masz dobrą dykcję
  • umiesz pracować w zespole

Oferujemy

  • motywujący i atrakcyjny system wynagrodzeń plus pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna)
  • kompleksowe szkolenie z produktów i procesów bankowych
  • pracę w młodym zespole w przyjaznej atmosferze
  • jasną ścieżkę kariery – dzięki doświadczeniu w Teleserwisie masz szansę na rozwój w strukturach Banku!

Wymagane dokumenty

CV