Umowa o pracę - Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Bank Millennium Spółka Akcyjna Warszawa, Polska 12 maja 2017

Bank Millennium jest jedną z największych instytucji finansowych w Polsce. Mocną pozycję zawdzięczamy wieloletniemu doświadczeniu, zrozumieniu potrzeb Klientów oraz nieustannemu doskonaleniu oferowanych usług.

Umowa o pracę - Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
  • kompleksowa telefoniczna obsługa Klientów Banku Millennium S.A.
  • realizacja dyspozycji i zmian w systemach bankowych zleconych bezpośrednio przez Klientów Banku
  • budowanie długotrwałych relacji z Klientem poprzez doradztwo z zakresu usług i produktów Banku Millennium S.A.
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy zgodnego z wytyczonymi standardami

Wymagania

  • wykształcenie minimum średnie
  • poprawna dykcja, miły głos, wysoka kultura osobista oraz znajomość poprawnej polszczyzny
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • dyspozycyjność – gotowość do pracy w systemie zmianowym
  • doświadczenie w prowadzeniu rozmów telefonicznych z Klientami będzie dodatkowym atutem

Oferujemy

  • umowę o pracę, pakiet sportowy, opiekę medyczną, dofinansowanie do hobby, strefę zniżek i inne
  • pracę wspieraną szkoleniami oraz coachingami podnoszącymi efektywność oraz jakość wykonywanych czynności
  • pracę w młodym, energicznym i profesjonalnym zespole
  • dwuskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze plus premia uzależniona od wyników pracy
  • możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur Grupy Finansowej Banku Millennium

 

  • prosimy wypełnić formularz CV online pod adresem:

    https://www.bankmillennium.pl/o-banku/kariera/oferty-pracy/wyslij-swoje-cv/

    w terminie 14 dni od daty emisji ogłoszenia.

    W formularzu prosimy koniecznie podać numer referencyjny.

    Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.


Wymagane dokumenty

CV