Umowa o pracę - Konsultant ds. telefonicznego wsparcia aplikacji biznesowych
Nexio Management Warszawa, Polska 10 stycznia 2020

Nexio Management Sp. z o.o. (www.nexio.pl) jest firmą informatyczną. Specjalizujemy się w systemach typu: CRM, Biling, Order Management oraz szynach integracyjnych. Współpracujemy z czołowymi producentami oprogramowania. Do naszych partnerów należą firmy takie jak: Oracle, Ericsson, Amdocs i Quadient. Najwięcej projektów realizujemy w branży telekomunikacyjnej, finansowej i mediowej.

Umowa o pracę - Konsultant ds. telefonicznego wsparcia aplikacji biznesowych
  • Telefoniczne wsparcie użytkowników w obszarze aplikacji biznesowych
  • Przyjmowanie zleceń Klientów i ich wykonywanie w systemach wewnętrznych
  • Udzielanie informacji na temat produktów
  • Budowanie i pogłębianie więzi z klientami
  • Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług
  • Praca na jedną zmianę w godzinach 7 – 19
  • Obsługa tylko połączeń przychodzących

Wymagania

  • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta
  • Biegłe obsługa komputera w tym pakiet MS Office
  • Umiejętność posługiwania się urządzeniami biurowymi (telefon, skaner, komputer)
  • Wykształcenie min. wyższe lub ostatnie lata studiów
  • Doświadczenie w pracy zadaniowej pod nadzorem
  • Łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość narzędzi do obsługi zgłoszeń np. Jira ServiceDesk, HP OV ServiceDesk

Oferujemy

  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności
  • Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, umowa o pracę lub kontrakt B2B
  • Stabilne warunki zatrudnienia

Wymagane dokumenty

CV