Umowa o pracę - Konsultant ds. obsługi telefonicznej
Marvipol Development S.A. 19 lutego 2019

Marvipol Development S.A. jest jednym z wiodących polskich deweloperów, którego akcje są notowane na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Spółka prowadzi działalność – za pośrednictwem spółek celowych – w dwóch podstawowych segmentach: mieszkaniowym, w ramach którego realizuje projekty budownictwa wielorodzinnego oraz magazynowym, inwestując w budowę i komercjalizację, a następnie sprzedając skomercjalizowane projekty.

Umowa o pracę - Konsultant ds. obsługi telefonicznej
  • Obsługa połączeń przychodzących od Klientów zainteresowanych zakupem mieszkań i lokali usługowych
  • Telefoniczna obsługa Klientów
  • Prezentacja aktualnej oferty sprzedaży
  • Systematyczna praca z bazą Klientów firmy
  • Przyjmowanie, analiza i udzielanie odpowiedzi na zapytania Klientów zainteresowanych zakupem mieszkań i lokali usługowych
  • Wspieranie procesu sprzedażowego
  • Współpraca z Doradcami Klienta w organizacji
  • Umawianie spotkań z Klientami
  • Praca w systemie CRM w zakresie obsługi Klienta
  • Obsługa czatów

Wymagania

  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • Doświadczenie w call center lub w obszarze obsługi Klienta – mile widziane
  • Wykształcenie średnie
  • Postawa pro-sprzedażowa
  • Orientacja na realizację wyznaczonych celów
  • Znajomość języka angielskiego – mile widziana
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Asertywność, samodzielność i wysoka motywacja do pracy
  • Zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań

Oferujemy

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwości rozwoju zawodowego w strukturach organizacji
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej
  • Dobrą atmosferę w zgranym zespole