Umowa zlecenie - Konsultant Call Center
Polskie Koleje Państwowe S.A. Warszawa, Polska 1 marca 2019

PKP S.A. pełni nadzór właścicielski nad spółkami Grupy PKP w celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi transportowo-logistycznej pasażerów i towarów. PKP S.A. jest również jednym z największych właścicieli nieruchomości w Polsce.

Umowa zlecenie - Konsultant Call Center

Zakres czynności:

  • obsługa dokumentów wewnątrz biura
  • przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwum
  • wsparcie pracy kancelarii biura
  • inne bieżące sprawy administracyjne

Wymagania

  • wykształcenie minimum średnie
  • mile widziane doświadczenie zawodowe
  • podstawowa umiejętność obsługi Word i Excel
  • osoba zdeterminowana i samodzielna
  • wysoka chęć uczenia się

Oferujemy

  • umowa zlecenie
  • możliwość rozwoju zawodowego i indywidualnie planowaną ścieżkę kariery
  • pracę w stabilnej firmie z bogatymi tradycjami
  • udział w licznych projektach związanych z rozwojem spółek Grupy PKP – jednego
    z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 76 tys. pracowników
  • atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy

 

 

Aplikację prosimy przesłać na adres:

https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Konsultant-Call-Center/7791-6221-92-bk1-606.html


Wymagane dokumenty

CV