Umowa o pracę - Kierownik sprzedaży
Bentley Polska Sp. z o.o. Warszawa, Polska 3 kwietnia 2018

Bentley Polska Sp. z o.o.

Firma Bentley Polska Sp. z o.o. działa na polskim rynku ponad 20 lat, prowadząc dystrybucję wysokiej jakości produktów przeznaczonych do chowu i hodowli zwierząt gospodarskich (Dział Farmerski) oraz sprzętu laboratoryjnego przeznaczonego głównie dla laboratoriów branży spożywczej (Dział Laboratoryjny). Należymy do grupy kapitałowej Bentley- Europa Centralna i Wschodnia. Współpracujemy z najlepszymi producentami sprzętu zootechnicznego i weterynaryjnego, takimi jak nowozelandzka firma TRU-TEST – producent najdokładniejszych mierników wydajności mlecznej krów, systemów do ważenia zwierząt i pasz oraz ogrodzeń elektrycznych Speedrite i Patriot; firmą DATAMARS – producentem doskonałej jakości sprzętu przeznaczonego do identyfikacji zwierząt; firmą LUDA FARM – producentem systemów monitoringu zwierząt, sprzętu rolniczego i gospodarstwa; firmą SEZER – specjalizującą się w produkcji systemów udojowych, w tym mobilnych; firmą WASTE SPECTRUM – producentem specjalistycznych pieców do utylizacji ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego bezpośrednio na fermie, oraz wielu innych firm. Nasze produkty dostarczamy bezpośrednio do odbiorców lub poprzez sieć dealerską. Odbiorcami są głównie indywidualne gospodarstwa, ale również instytuty naukowe, badawcze, uczelnie rolnicze czy też gospodarstwa ANR i OHZ.

Nasze motto to „Innowacyjność w chowie i hodowli zwierząt”. Realizacja tego zadania wymaga ustawicznego poszukiwania najlepszych produktów i rozwiązań co przekłada się na satysfakcję naszych klientów oraz powoduje, że nasza praca dostarcza nam ciągle nowych wyzwań i nie pozwala na rutynową nudę.

Umowa o pracę - Kierownik sprzedaży

Praca na stanowisku kierownika sprzedaży będzie miała charakter biurowo-terenowy, w proporcjach 2 dni w tygodniu biuro (Warszawa), 3 dni podróże służbowe (głównie Polska Zachodnia). Podstawowe zadanie:

  • to sprzedaż produktów stanowiących ofertę działu Farmerskiego firmy (głównie sprzętu zootechnicznego dla chowu i hodowli zwierząt gospodarskich).

Zadania uzupełniające:

  • obsługa stoiska firmowego na targach, przygotowanie materiałów promocyjnych, tłumaczenie broszur i instrukcji, uzupełnianie wiedzy o produktach, badania marketingowe i inne.

Wymagania

  • wykształcenie rolnicze, zootechniczne, weterynaryjne, techniczne
  • znajomość języka angielskiego
  • prawo jazdy i akceptacja mobilnej pracy poza biurem

Oferujemy

  • zatrudnienie na bazie Umowy o Pracę
  • stałe wynagrodzenie miesięczne, plus program motywacyjny, trzynastka i premie specjalne
  • ubezpieczenie w ramach umowy
  • szkolenia produktowe i marketingowe
  • lekcje angielskiego na miejscu w firmie
  • komputer, telefon, samochód

Wymagane dokumenty

CV, list motywacyjny