Umowa o pracę - Key Account Manager
People Sp. z o.o. Warszawa, Polska 8 listopada 2017

#WeAreThePeople

People Sp. z o.o. jest firmą rekrutacyjną, działającą na rynku od 1997 roku, specjalizującą się w kompleksowej rekrutacji i doradztwie personalnym. Oferujemy usługi w zakresie rekrutacji stałych, pracy tymczasowej, outsourcingu oraz doradztwa HR.

Umowa o pracę - Key Account Manager
  • Współtworzenie strategii działań z obszaru outsourcingu.
  • Analiza potrzeb Klienta i przygotowywanie ofert.
  • Zapewnienie ciągłości świadczonych usług u dedykowanych Klientów przy współpracy z zespołem rekrutacyjnym i kadrowo-płacowym.
  • Budowanie i utrzymanie długofalowych relacji z dedykowanymi Klientami.
  • Kompleksowa dbałość o realizację zapisów umowy, udział w negocjacjach.
  • Udział w spotkaniach sprzedażowych w obszarze outsourcingu.
  • Zarządzanie podległymi zespołami w ramach świadczonych usług.
  • Cykliczne spotkania z Klientami i podległymi zespołami.

Wymagania

  • Minimum 2 letnie doświadczenie na stanowiskach sprzedażowych w firmach usługowych.
  • Wiedza z obszaru outsourcingu pozwalającą na proponowanie nowych rozwiązań.
  • Umiejętność tworzenia raportów i ich prezentacja.
  • Umiejętność analizowania danych i wyciągania wniosków.
  • Doświadczenie i łatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientami.
  • Orientacja na realizację celów biznesowych.
  • Umiejętność zarządzania projektem.
  • Pozytywne nastawienie na zmiany.
  • Systematyczność i skrupulatność.
  • Prawo jazdy kategorii B.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
  • Dobra znajomość MS Office.

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz pakiet benefitów (opieka zdrowotna, Multisport).
  • Atrakcyjny system premiowy.
  • Lekcje języka angielskiego.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Możliwość udziału w ciekawych projektach.

Wymagane dokumenty

CV