Umowa zlecenie - IT Service Support Empik Foto (umowa zlecenie)
Empik S.A. Warszawa, Polska 10 lutego 2021

Empik Foto to dynamicznie rosnąca firma oferująca usługę druku odbitek cyfrowych, fotoksiążek, kalendarzy i dziesiątek innych personalizowanych produktów. Rocznie obsługujemy prawie milion zamówień w Polsce oraz w Europie. 

Umowa zlecenie - IT Service Support Empik Foto (umowa zlecenie)

Do zespołu  Quality Assurance Empik Foto szukamy odpowiedzialnie i skrupulatnej osoby, która chce rozwijać się w obszarze nowych technologii w topowej marce polskiego e-commerce.

Twoją rolą będzie kompleksowa obsługa zgłoszeń drugiej linii wsparcia IT związanych z działaniem aplikacji Empik Foto web&mobile.

Jest to oferta w pełni zdalna skierowana do studentów studiów technicznych dostępnych w wymiarze 80h miesięcznie.

Twoje przyszłe zadania:

  • Obsługa, priorytetyzacja oraz raportowanie zgłoszeń
  • Wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów z aplikacja web&mobile, współpraca z Centrum Wsparcia Klienta
  • Współpraca z zespołami developerskimi w zakresie zgłaszania bugów oraz identyfikacji zgłaszanych problemów
  • Tworzenie i aktualizowanie instrukcji pomocnych pierwszej linii wsparcia.

Wymagania

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

  • Cechują Cię bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność w rozwiązywaniu problemów jak również umiejętność pracy w zespole
  • Jesteś osobą o wysokich umiejętnościach interpersonalnych i umiesz łatwo zjednać sobie ludzi
  • Potrafisz skutecznie doprowadzić sprawy do końca i ważna jest dla Ciebie terminowość w realizacji zadań.

Dodatkowym atutem będzie: 

  • Znajomość z zakresu budowy i działania portali internetowych oraz aplikacji mobilnych
  • Znajomość podstawy programowania (w dowolnym języku)
  • Umiejętność pisania zapytań SQL
  • Znajomość XML oraz JSON.

Oferujemy

Formularz aplikacyjny


Wymagane dokumenty

CV