Umowa o pracę - IT Helpdesk z Językiem Niemieckim
HRO Personnel Sp. z o.o Warszawa, Polska 20 sierpnia 2018

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.

Umowa o pracę - IT Helpdesk z Językiem Niemieckim

Zakres obowiązków:

  • Techniczna analiza zgłoszeń i nieprawidłowości w systemie ticketowym – tzw. 2 linia wsparcia;
  • Udzielanie instrukcji oraz porad, odpowiadanie na zapytania telefoniczne od klienta;
  • Współpraca z zespołem wsparcia na wyższym szczeblu technicznym;
  • Wewnętrzne wsparcie techniczne.

Wymagania

  • Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2+;
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie B1;
  • Doskonałych umiejętności komunikacyjne;
  • Zaangażowania i entuzjazmu do pracy;
  • Zainteresowanie branżą IT.

Oferujemy

  • Szkolenia wprowadzające i kursy językowe;
  • 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy;
  • Pracę w systemie zmianowym 24/7, (2 weekendy w miesiącu pracujące);
  • Umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Karta Multisport;
  • Opieka medyczna;
  • Karta Lunchowa dla pracowników pracujących na nocnych zmianach.

Wymagane dokumenty

CV