Umowa zlecenie - Inżynier Wsparcia Sprzedaży
Kelvion Central Europe Sp. z o.o. Annopol 22, 03-236 Warszawa, Polska 2 sierpnia 2018

Firma Kelvion Central Europe jest częścią grupy kapitałowej Kelvion, w ramach której zajmuje się działalnością sprzedażową produktów należących do jednego z największych na świecie portfolio urządzeń służących do wymiany ciepła: wymienniki płytowe, wymienniki płaszczowo-rurowe, wymienniki z  rurami żebrowanymi, modułowe wieże chłodnicze oraz urządzenia dla chłodnictwa i klimatyzacji do szerokiego spektrum zastosowań. Kelvion działa na światowych rynkach, w przemyśle energetycznym, rafineryjnym, chemicznym, morskim, spożywczym i HVAC. Nasze produkty charakteryzują się wysokim poziomem efektywności energetycznej, bezpieczeństwa i dbałości o środowisko.

Umowa zlecenie - Inżynier Wsparcia Sprzedaży

  • przygotowanie ofert i rozwiązań techniczno-handlowych (dobory wymienników ciepła, sporządzanie kalkulacji, doradztwo w oparciu o wiedzę z zakresu wymiany ciepła, itp.),
  • koordynowanie zamówień i reklamacji,
  • komunikacja z klientami oraz wspieranie inżynierów z innych segmentów rynku,
  • pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe techniczne  – Technologia Żywności lub Inżynieria Chemiczna i Procesowa,
  • znajomość j. angielskiego: poziom pozwalający na swobodną komunikację,
  • wiedza n/t  technologii żywności, procesów wymiany ciepła – znajomość technologii mleczarskiej oraz budowy i rodzajów wymienników ciepła będzie dodatkowym atutem,
  • umiejętność obsługi pakietów biurowych,
  • komunikatywność, umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i prezentacji,
  • duża otwartość, łatwość nawiązywania nowych kontaktów i umiejętności interpersonalne,
  • umiejętność prowadzenia prezentacji produktowych,
  • czynna umiejętność prowadzenia samochodu (kat. B).

Oferujemy

  • pracę w międzynarodowym środowisku
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • odpowiednie narzędzia pracy
  • szkolenia i możliwość rozwoju

Wymagane dokumenty

CV