Umowa o pracę - Helpdesk IT (z językiem niemieckim)
Teleperformance Polska Sp. z o.o. Mokotów, Warszawa, Polska 7 lutego 2017

Jako firma Teleperformance  specjalizujemy się w dziedzinie outsourcingu oraz usług contact center. Łączymy największe marki na świecie ze swoimi klientami poprzez zapewnienie obsługi klienta, wsparcie techniczne rozwiązania cyfrowe, analitykę, back-office oraz inne specjalistyczne usługi w celu zapewnienia niezmiennie pozytywnych interakcji z klientami.

Jesteśmy zespołem pasjonatów 190.000 osób pracujących w 311 miejscach zapewniających doskonałą jakość obsługi klienta z 65 krajów w 75 różnych językach.

Umowa o pracę - Helpdesk IT (z językiem niemieckim)
  • Naszym celem jest wspieranie klientów w tematyce nowych technologii oraz rozwiązywanie kwestii z tym związanych.

Wymagania

Znajomość języka niemieckiego na poziomie bardzo dobrym;

• Komunikatywna znajomość angielskiego;

• Znajomość rynku najnowszych technologii urządzeń elektronicznych;

• Umiejętność korzystania z systemu operacyjnego Windows oraz pakietów Office;

• Biegłość w korzystaniu z przeglądarek Mozilla Firefox, Explorer, Google Chrome etc.;

Zdolności komunikacyjne i aktywnego słuchania;

Motywacja i chęć do rozwoju swoich kompetencji;

• Dynamizm działania;


Oferujemy

Umowę o pracę;

Atrakcyjne wynagrodzenie;

• Atrakcyjne benefity (karta Multisport Plus, ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie w prywatnej  klinice);

• Pracę w międzynarodowym środowisku z codziennym wykorzystaniem języków obcych;

• Szeroko zakrojone, profesjonalne szkolenia m.in. z umiejętności miękkich, korzystania z profesjonalnych programów komputerowych;

• Klarowną ścieżkę rozwoju, dopasowaną do potrzeb i wymagań pracowników;

• Dostęp do nowoczesnych rozwiązań i profesjonalne, dynamiczne środowisko pracy;

• Miejsce pracy w dogodnej lokalizacji (Mokotów);

• Troskę o komfort oraz dobre samopoczucie naszych pracowników;


Wymagane dokumenty

CV