Umowa o pracę - HelpDesk
BAKK Ciołka 10, Warszawa, Polska 11 maja 2017

BAKK Sp. z o.o. zajmuje się tworzeniem oprogramowania dla kancelarii prawnych i windykacyjnych. Jest to najnowocześniejsze w Polsce rozwiązanie typu ERP w branży windykacji.

Umowa o pracę - HelpDesk

Nasza firma od lat specjalizuje się we wdrażaniu rozwiązań, które pomagają efektywnie zarządzać procesami biznesowymi naszych klientów. W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy osób na stanowisko HelpDesk

Zadania:

  • wsparcie merytoryczne i techniczne dla użytkowników oprogramowania
  • weryfikacja zgłoszeń
  • współpraca z zespołem projektowym podczas wdrożeń aplikacji
  • udział przy tworzeniu testów aplikacji
  • współtworzenie dokumentacji projektowej
  • prowadzenie szkoleń dla użytkowników

Wymagania

  • znajomość języka SQL i T-SQL
  • znajomość bazy danych Microsoft SQL Serwer
  • umiejętność spojrzenia na problem ze strony użytkownika
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej


Mile widziane:

  • podstawowa znajomość języka C#
  • umiejętności administracyjne w zakresie SQL/Windows
  • doświadczenie w pracy bezpośredno z klientem, dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • znajomość i rozumienie tematyki windykacyjnej lub procesów bankowych

Oferujemy

 

  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
  • stały rozwój zawodowy
  • przyjazną atmosferę
  • nowoczesną organizację struktury pracy
  • elastyczne i indywidualne podejście
  • kartę MultiSport

Wymagane dokumenty

CV