Inna forma zatrudnienia - Helpdesk
Randstad Polska Sp. z o.o. Warszawa, Polska 1 lutego 2017

Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.

Inna forma zatrudnienia - Helpdesk
  • wsparcie użytkowników firmy w zakresie rozwiązywania problemów: oprogramowania systemowego, sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych (drukarki, projektory, urządzenia wielofunkcyjne), systemów komputerowych, telefonów komórkowych
  • utrzymanie ciągłości pracy infrastruktury informatycznej
  • usuwanie sprzętowych i programowych awarii systemu informatycznego

Wymagania

  • wykształcenie informatyczne lub pokrewne
  • umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów związanych z działaniem infrastruktury IT
  • bardzo dobra znajomość systemu operacyjnego Windows
  • znajomość zagadnień takich jak SharePoint, Exchange
  • komunikatywność, wysoka kultura osobista
  • zaangażowanie w wykonywane zadania
  • umiejętność pracy w kilkuosobowej grupie
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2

Oferujemy

  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz udział w nowych projektach
  • możliwość realizacji własnych pomysłów z zakresu IT
  • praca w centrum Warszawy
  • możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin

Wymagane dokumenty

CV