Umowa o pracę - HelpDesk
BAKK Ciołka 10, Warszawa, Polska 8 czerwca 2017

Firma zajmuje się tworzeniem oprogramowania dla kancelarii prawnych i windykacyjnych. Jest to najnowocześniejsze w Polsce rozwiązanie typu ERP w branży windykacji.

Umowa o pracę - HelpDesk

  • Wsparcie merytoryczne i techniczne dla użytkowników oprogramowania
  • Weryfikacja zgłoszeń
  • Współpraca z zespołem projektowym podczas wdrożeń aplikacji
  • Udział przy tworzeniu testów aplikacji
  • Współtworzenie dokumentacji projektowej
  • Prowadzenie szkoleń dla użytkowników

Wymagania

  • Znajomość języka SQL i T-SQL
  • Znajomość bazy danych Microsoft SQL Serwer
  • Umiejętność spojrzenia na problem ze strony użytkownika
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej

Mile widziane:

  • Podstawowa znajomość języka C#
  • Umiejętności administracyjne w zakresie SQL/Windows
  • Doświadczenie w pracy bezpośrednio z klientem, dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • Znajomość i rozumienie tematyki windykacyjnej lub procesów bankowych

Oferujemy

  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
  • Stały rozwój zawodowy
  • Przyjazną atmosferę
  • Nowoczesną organizację struktury pracy
  • Elastyczne i indywidualne podejście
  • Kartę MultiSport

Wymagane dokumenty

CV