Inna forma zatrudnienia - Facebook Ads Specialist
IDH MEDIA Spółka Akcyjna Warszawa, Polska 23 listopada 2017

indaHash jest najszybciej rosnącą technologiczną platformą do współpracy z influencerami na świecie. Aktualnie spółka działa na ponad 70 rynkach i ma biura w Niemczech, USA, Wielkiej Brytanii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Singapurze, RPA oraz Polsce. indaHash współpracuje z ponad 350,000 influencerami i obsługuje największe marki z listy Fortune 500.

Od 2016 roku przeprowadziliśmy ponad 1200 kampanii dla największych światowych marek (Coca-Cola, McDonald’s, L’Oreal, Electrolux i wiele innych) na 70 rynkach. Współpracujemy z domami mediowymi i agencjami reklamowymi na całym świecie oraz umożliwiamy przeprowadzenie skutecznych kampanii o zasięgu globalnym na Instagramie, Facebooku i Snapchacie.

Inna forma zatrudnienia - Facebook Ads Specialist

Staniesz przed następującymi wyzwaniami:

  • przygotowanie płatnych kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie
  • prowadzenie i optymalizacja kampanii
  • raportowanie wyników i przedstawianie rekomendacji
  • research nowych grup docelowych (Target Audience)
  • dbanie o stały przyrost liczby instalacji aplikacji oraz zwiększanie aktywności użytkowników
  • współpraca z działem Kreacji oraz Influencer & Client Relations

Wymagania

Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:

  • posiadasz przynajmniej roczne doświadczenie w obszarze Performance Marketing, mile widziane doświadczenie w prowadzeniu kampanii związanych z reklamowaniem aplikacji mobilnych i webowych
  • potrafisz korzystać z narzędzi Google Analytics oraz Facebook Analytics
  • znasz panujące trendy i zagadnienia związane z reklamą na Facebooku, Instagramie
  • posiadasz umiejętność analitycznego myślenia i dostrzegasz szereg rozwiązań dla problemu
  • doskonale wiesz jak przyciągnąć uwagę Millenialsów
  • potrafisz wyciągać wnioski, analizować i optymalizować kampanie
  • łatwo odnajdujesz się w dynamicznym, szybko zmieniającym się środowisku
  • dobrze komunikujesz się języku angielskim

Oferujemy

Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:

  • posiadasz przynajmniej roczne doświadczenie w obszarze Performance Marketing, mile widziane doświadczenie w prowadzeniu kampanii związanych z reklamowaniem aplikacji mobilnych i webowych
  • potrafisz korzystać z narzędzi Google Analytics oraz Facebook Analytics
  • znasz panujące trendy i zagadnienia związane z reklamą na Facebooku, Instagramie
  • posiadasz umiejętność analitycznego myślenia i dostrzegasz szereg rozwiązań dla problemu
  • doskonale wiesz jak przyciągnąć uwagę Millenialsów
  • potrafisz wyciągać wnioski, analizować i optymalizować kampanie
  • łatwo odnajdujesz się w dynamicznym, szybko zmieniającym się środowisku
  • dobrze komunikujesz się języku angielskim

Wymagane dokumenty

CV