Umowa zlecenie - Ekspert ds. Prezentów/Specjalista ds. Obsługi Klienta
Super Prezenty Sp. z o. o. Sienna 64, Warszawa, Polska 8 listopada 2017

O SUPER PREZENTACH

Spełniamy Wasze marzenia od 2012 roku, bo wierzymy, że w życiu najważniejsze są wspomnienia i doświadczenia, a nie posiadane rzeczy. Dlatego wszystkim tym, którzy podzielają to przekonanie, zapewniamy dostęp do najwspanialszych przeżyć i przygód, jakie tylko
wjesteście w stanie sobie wyobrazić.

Staramy się, aby nasze usługi były coraz bardziej dostępne i coraz łatwiejsze do zrealizowania. Jako pierwsi na rynku wprowadziliśmy
m.in. darmową dostawę oraz możliwość przedłużania ważności voucherów podarunkowych, a także udostępniliśmy je w sieciach handlowych.
Od 2014 r. jesteśmy wyłącznym partnerem sieci Empik w zakresie dystrybucji kart i zestawów podarunkowych.

Rozwijamy się, aby spełniać coraz więcej i coraz większych marzeń. Wy musicie tylko marzyć i chcieć żyć na 100%, my zapewnimy przeżycia, które pozostawią najwspanialsze wspomnienia na świecie. W końcu żyje się tylko raz (#YOLO) a…

„…ważne jest to, co przeżyjesz a nie to, co masz.”

Umowa zlecenie - Ekspert ds. Prezentów/Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ekspert ds. Prezentów/Specjalista ds. Obsługi Klienta

Wymagania

  • Chęci zdobycia nowego doświadczenia
  • Dyspozycyjności (również w weekend) ok. 160 godzin miesięcznie
  • Umiejętność przekonywania
  • Zaangażowania
  • Pozytywnego nastawienia i poczucia humoru
  • Komunikatywności i pewności siebie
  • Bystrości i analitycznego myślenia
  • Znajomość języka angielskiego (mile widziana)
  • Doświadczenia w obsłudze klienta (dodatkowy atut)

Oferujemy

  • Możliwość rozwoju
  • Szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi klienta
  • Możliwość tworzenia własnych projektów
  • Elastyczne godziny pracy
  • Wynagrodzenie podstawowe 2300 – 3500 brutto
  • Rozbudowany system motywacyjny
  • Umowa zlecenie/umowa o pracę
  • Testowanie naszych produktów
  • Pracę z inspirującym produktem
  • Możliwość tworzenia własnych produktów
  • Współpracę w młodym, przyjaznym zespole
  • Wsparcie pozostałych działów firmy

Wymagane dokumenty

CV