Umowa o pracę - customer support / helpdesk
BAKK Popiołka 20, Warszawa, Polska 24 czerwca 2019

Nasza firma od lat specjalizuje się w rozwiązaniach, które pomagają efektywnie zarządzać procesami biznesowymi naszych klientów. Wdrażane przez nas systemy utrzymujemy i rozwijamy w ramach wieloletniej współpracy. Jeśli Chciałbyś pracować przy wdrożeniach naszych produktów oraz wspierać naszych klientów, to zapraszamy do współpracy.

Umowa o pracę - customer support / helpdesk

Właśnie szukamy osoby na stanowisko customer support / helpdesk, więc jeśli znasz język SQL i T-SQL oraz bazy danych Microsoft SQL Serwer i chcesz pracować w naszym zespole, to zapraszamy. Twoimi obowiązkami będzie udział we wdrożeniach naszych aplikacji oraz wsparcie i szkolenie użytkowników.


Twoje zadania:

  • Wsparcie merytoryczne i techniczne dla użytkowników
  • Weryfikacja zgłoszeń od Klientów
  • Współpraca z zespołem projektowym podczas wdrożeń aplikacji
  • Udział przy tworzeniu testów aplikacji
  • Współtworzenie dokumentacji
  • Prowadzenie szkoleń dla użytkowników

Wymagania

  • Znajomość języka SQL i T-SQL
  • Znajomość bazy danych Microsoft SQL Serwer
  • Zdolności komunikacyjne
  • Umiejętność postawienia się w roli użytkownika
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej

Mile widziane:

  • Podstawowa znajomość języka C#
  • Umiejętności administracyjne w zakresie SQL/Windows
  • Znajomość i rozumienie tematyki windykacyjnej

Oferujemy

  • Kartę MultiSport
  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
  • Stały rozwój zawodowy
  • Przyjazną atmosferę

Wymagane dokumenty

CV