Umowa o pracę - Customer Service Specialist / Specjalista ds. Obsługi Klienta
Mainfreight Poland Sp. z o. o. Pruszków, Polska 29 czerwca 2017

Mainfreight Sp. z o.o. jest częścią globalnego operatora logistycznego Grupy Mainfreight z Nowej Zelandii będącego jednym ze światowych liderów w branży logistycznej. Grupa Mainfreight swoim zasięgiem obejmuje 21 krajów na 5 kontynentach. Z powodzeniem działa na polskim rynku od 2004 roku. Wieloletnie doświadczenie i dobrze wyszkolona kadra zapewniają firmie stabilną pozycję na rynku międzynarodowym. Świadczymy kompleksowe usługi z zakresu transportu Air&Sea, logistyki kontraktowej oraz krajowego i międzynarodowego transportu  drogowego.

Umowa o pracę - Customer Service Specialist / Specjalista ds. Obsługi Klienta
  •          Budowanie partnerskich relacji z Klientami,
  •          Koordynacja i nadzór nad realizacją zleceń
  •          Ofertowanie i wyceny dla naszych  Klientów,
  •          Nadzór nad dokumentacją,

  •          Przygotowywanie analiz na potrzeby  Klientów,
  •          Rozpoznanie bieżących potrzeb Klientów,
  •          Raportowanie statystyki sprzedaży,
  •          Współpraca z różnymi działami firmy.

Wymagania

  •        Doświadczenia w pracy z Klientami z branży logistycznej,
  •        Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, szczególnie Ms Excel i VBA,
  •      Umiejętności organizacji pracy własnej i współpracy w zespole,
  •        Rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych,
  •        Wysokiej kultury osobistej,
  •        Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  •      Znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem.

 


Oferujemy

  • Umowę o pracę
  • Szkolenia sprzedażowe w środowisku międzynarodowym
  • Możliwość  rozwoju kompetencji zawodowych
  • Możliwość udziału w europejskim programie dla Talentów Sprzedaży
  • Benefity: karta multisport, ZFŚS, ubezpieczenie na życie
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Nowozelandzką kulturę pracy


Wymagane dokumenty

CV