Umowa o pracę - Customer Care Associate with German
GENPACT Aleja Generała Tadeusza Bora-Komorowskiego, Kraków, Polska 25 lipca 2017

Genpact jest liderem globalizacji usług i technologi oraz pionierem w zakresie zarządzania procesami biznesowymi na całym świecie. Nasza działalnośc obejmuje obszary takie jak: zarządzanie relacjami z klientem, finase, księgowośc, bankowość, logistyka. Nasze biura znajdują się w Krakowie, Lublinie, Szczecinie i Poznaniu.

Umowa o pracę - Customer Care Associate with German

Praca polega na:

  • Odpowiadaniu na zapytania klientów (kontakt telefoniczny, mailowy itp.)
  • Procesowaniu zamówień (przyjmowanie, weryfikacja, wprowadzanie zamówień)
  • Zarządzaniu cyklem zamówień
  • Dbaniu o poprawność i prawidłowość dokumentacji
  • Rozpatrywaniu i analizie zapytań rachunkowo – finansowych (m.in. sprawdzanie cen i jakości towarów)
  • Pracy w programie SAP
  • Przygotowywaniu raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne (m.in. raporty dotyczące zamówień; zaległości, opóźnień w dostawie, rezerwacji itp.)

Wymagania

Jesteś idealnym kandydatem jeśli:

  • Znasz język niemiecki w stopniu bardzo dobrym
  • Posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym
  • Znasz program SAP (dodatkowy atut)
  • Masz doświadczenie w zarządzaniu zamówieniami (dodatkowy atut)
  • Dobrze posługujesz się pakietem MS Office, zwłaszcza MS Excel
  • Cechujesz się wysoką kulturą osobistą i umiejętnością komunikacji z Klientem
  • Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego uczenia się
  • Masz dużą motywację do pracy oraz chęć rozwoju
  • Potrafisz pracować pod presją czasu

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Uczestnictwo w szkoleniach (wdrożeniowe, kursy językowe, umiejętności miękkie)
  • Możliwości rozwoju i awansu zawodowego, jasna ścieżka kariery
  • Pakiet socjalny (ubezpieczenie, opieka medyczna Luxmed, karta Multisport)

Wymagane dokumenty

CV