Umowa o pracę - Asystent/ka Prezesa Zarządu
Gravet Consulting Sp. z o.o. Warszawa, Polska 28 czerwca 2018

Gravet Consulting Sp. z o.o. od dwudziestu lat działa z sukcesem na rynku doradztwa personalnego, realizując projekty dla firm polskich i zagranicznych.

Obecnie, dla naszego Klienta, dużej firmy produkcyjnej, europejskiego lidera w swojej branży, poszukujemy Kandydata/tki do pracy na stanowisku: Asystenta/tki Prezesa Zarządu

Umowa o pracę - Asystent/ka Prezesa Zarządu
  • Zakres zadań:

    • Zapewnienie profesjonalnego wsparcia Prezesa Zarządu m.in.: zarządzanie kalendarzem, organizacja spotkań Zarządu oraz podróży służbowych (wybór i rezerwacja hoteli i przelotów);
    • Wsparcie w realizacji projektów, sporządzanie raportów, analiz i prezentacji;
    • Organizacja indywidualnych projektów eventowych;
    • Bieżąca obsługa i koordynacja pracy sekretariatu Zarządu;
    • Zapewnienie poprawnego przepływu dokumentacji i informacji.

Wymagania

  • Wysoka komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów;

  • Wysoka kultura osobista i znajomość zasad business savoir-vivre;
  • Samodzielność i dynamizm w działaniu, dobra organizacja pracy;
  • Prawo jazdy kat. B;


Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie posiadającej rozpoznawalną markę i ugruntowaną pozycję na rynku;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Dobra atmosfera w pracy;
  • Pakiet benefitów.


Wymagane dokumenty

CV