Umowa o pracę - Asystentka Oddziału
Home Broker S.A. Przyokopowa, Warszawa, Polska 10 kwietnia 2017

Jesteśmy największą w Polsce firmą doradczą zajmującą się sprzedażą i wynajmem nieruchomości mieszkaniowych oraz największym brokerem rynku pierwotnego. Jako jedyni na rynku, świadczymy zintegrowaną usługę doradztwa związanego z zakupem nieruchomości.

Umowa o pracę - Asystentka Oddziału
  • prowadzenie recepcji i dokumentacji oddziałowej,
  • dbanie o profesjonalny wizerunek firmy,
  • organizowanie spotkań z Klientami,
  • ścisła współpraca z doradcami ds. nieruchomości,
  • inne prace biurowe i wsparcie oddziału,

Wymagania

  • bardzo dobra organizacja pracy
  • kreatywność,inicjatywa i umiejętność analitycznego myślenia,
  • samodzielność w rozwiązywaniu problemów,
  • dokładność,empatia i zdolności interpersonalne,
  • znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office) i urządzeń biurowych,
  • doświadczenie w branży nieruchomości będzie dodatkowym atutem,

Oferujemy

  • możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego w branży nieruchomości,
  • pełną wyzwań pracę wśród najbardziej doświadczonych pracowników branży nieruchomości w Polsce,
  • przyjazną,partnerską atmosferę pracy,
  • zatrudnienie na umowę o pracę,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • pakiet rekreacyjno – sportowy,
  • pakiet ubezpieczeń grupowych,
  • dofinansowanie do kursów językowych

Wymagane dokumenty

CV