Umowa o pracę - Asystentka Działu Testów i Inspekcji
Intertek Poland Sp. z o.o. Cyprysowa 23B, Warszawa, Polska 19 grudnia 2017

Intertek jest globalnym dostawcą jakościowych usług technicznych dla przemysłu.

Firma świadczy usługi inspekcyjne, certyfikacyjne, audytorskie, szkoleniowe oraz

badania laboratoryjne. Intertek zatrudnia ponad 38 000 pracowników, posiada sieć

ponad 1000 biur i laboratoriów na całym świecie i wspiera firmy na globalnym rynku

od ponad 130 lat.

Umowa o pracę - Asystentka Działu Testów i Inspekcji
  •         prowadzanie rejestrów i ewidencji usług kontroli jakości, ewidencji klientów, sprzedaży;
  •         współpraca z działem księgowości przy wystawianiu dokumentów finansowych;
  •         przygotowywanie zestawień, raportów, prezentacji, tłumaczeń
  •         prowadzenie rejestru i monitorowanie użytkowania sprzętu powierzonego
  •         pracownikom zewnętrznym;
  •         wspieranie działu przy realizacji bieżących projektów
  •         pomoc przy organizacji spotkań wewnętrznych;
  •         zapewnienie prawidłowego funkcjonowania działu;
  •         dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Wymagania

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
  • umiejętność obsługi komputera, w tym bardzo dobra znajomość MS Excel (formuły, makra, tabele przestawne, tworzenie baz danych, inne funkcje), MS Word, Power Point, obsługa aplikacji internetowych
  • bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu, umiejętność samodzielnego wyznaczania priorytetów;
  • sumienność, dokładność, skrupulatność i odpowiedzialność za realizowane zadania;
  • umiejętność szybkiego uczenia się i dostosowywania do nowej sytuacji;
  • wysokie umiejętności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole.


Oferujemy

  •        interesująca praca w młodym zespole, w dynamicznie rozwijającej się firmie
  •        stabilne warunki zatrudnienia – umowa o prace
  •       możliwość rozwoju zawodowego.


Wymagane dokumenty

CV, list motywacyjny, zdjęcie