Umowa o pracę - Asystentka Dyrektorów Operacyjnych
Atalian Poland Sp. z o.o. Warszawa, Polska 10 lipca 2018

ATALIAN POLAND zatrudniająca 3 000 pracowników jest międzynarodowym koncernem i liderem w dziedzinie usług Facility Management od ponad 70 lat. Działamy w 29 krajach w Europie, Ameryce Północnej, Południowo-Wschodniej Azji oraz Afryce i obsługujemy 25 000 klientów. Nasza oferta obejmuje w pełni zintegrowane oraz wewnętrznie obsługiwane obszary. Koncentrujemy się na zarządzaniu obiektami i obsłudze recepcji, utrzymaniu czystości, żywieniu zbiorowym, serwisie technicznym, utrzymaniu terenów zielonych oraz ochronie.

Umowa o pracę - Asystentka Dyrektorów Operacyjnych

ZADANIA

  • prowadzenie kalendarza, organizacja i przygotowanie spotkań z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
  • prowadzenie zestawień, analiz, prezentacji na potrzeby działów operacyjnych
  • przygotowywanie ofert, umów w porozumieniu z działem prawnym i business development
  • prowadzenie interaktywnej mapy kontraktów
  • rezerwacja biletów kolejowych, lotniczych, hoteli oraz rozliczanie delegacji i kosztów
  • administrowanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną działów operacyjnych
  • współpraca wewnątrzfirmowa w zakresie zapewniającym efektywną i terminową komunikację
  • tłumaczenie i przygotowywanie anglojęzycznych tekstów na potrzeby działów operacyjnych
  • przygotowywanie tekstów na stronę www oraz do materiałów brandingowych w języku polskim i angielskim
  • aktywny udział w targach oraz w działaniach stowarzyszeń, izb branżowych

Wymagania

OCZEKUJEMY

  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku – warunek konieczny
  • wiedza i/lub umiejętności w zakresie zarządzania projektem
  • bardzo dobrej znajomości narzędzi MS Office, głównie MS Project, Excel, Power Point
  • wykształcenia wyższe – zarządzanie, marketing, komunikacja, zarządzanie projektami i pokrewne
  • samodzielności w działaniu, dobrej organizacji pracy własnej pośród wielu zadań
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne

Oferujemy

  • pracę w międzynarodowej firmie, w dynamicznym środowisku zróżnicowanym pod względem specyfiki usług, doświadczenia, kultury i języka
  • możliwość rozwoju w branży facility management i mentoring liderów w branży
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 16.00 lub od 09.00 do 17.00
  • prywatną opiekę medyczną

Wymagane dokumenty

CV