Umowa o pracę - Asystentka ds. Transakcji Gruntowych
Jones Lang LaSalle Warszawa, Polska 5 maja 2017

JLL jest międzynarodową firmą doradczą świadczącą kompleksowe usługi na rynku nieruchomości. JLL zatrudnia ponad 70 000 osób i obsługuje klientów w 80 krajach w ramach 230 oddziałów na całym świecie. Przychód firmy sięga 6,0 mld USD. Na rzecz klientów, JLL zarządza i świadczy usługi dla portfolio obiektów o łącznej powierzchni ok. 372 mln mkw. W 2015 r. firma zrealizowała na całym świecie transakcje o wartości 138 mld USD. LaSalle Investment Management (spółka w ramach grupy), zarządza aktywami o łącznej wartości ok. 56,4 mld USD. W celu uzyskania dodatkowych informacji, zapraszamy do odwiedzenia strony www.jll.pl

Umowa o pracę - Asystentka ds. Transakcji Gruntowych
  • Badanie stanu formalno-prawnego gruntów
  • Organizacja oraz obsługa administracyjna transakcji
  • Pozyskiwanie odpowiednich decyzji administracyjnych związanych z procesem inwestycyjnym
  • Gromadzenie informacji na temat nowych planów infrastruktury, nowych miejscowych planów
    zagospodarowania przestrzennego, inwestycji drogowych; warunków dla inwestycji w Polsce, specjalnych
    stref ekonomicznych, itp.
  • Zapewnienie wysokiej jakości, szybkiej i elastycznej obsługi zespołu
  • Pomoc w przygotowaniu wszelkich materiałów wysyłanych do klientów, przygotowanie i drukowanie
    materiałów marketingowych, zapewnienie ich dostępności, przygotowanie dokumentów dla członków zespołu korzystając z programów graficznych
  • Wykonywanie wszelkich czynności administracyjnych niezbędnych do bieżącego funkcjonowania działu, tj. kserowanie, wysyłanie faksów, archiwizacja dokumentów, wysyłanie ofert itp.
  • Organizowanie i koordynacja obiegu dokumentów
  • Zarządzanie bazą danych gruntów zlokalizowanych w całej Polsce.

Wymagania

  • Mile widziane doświadczenie w administracji rządowej lub samorządowej na stanowisku związanym z prowadzeniem gospodarki nieruchomościami
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność samodzielnego działania i organizacji pracy
  • Zamiłowanie do porządku
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane geodezyjne ze specjalizacją w nieruchomościach
  • Dobra znajomość procedur postępowania inwestycyjnego oraz administracyjnego
  • Min. 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne oraz interpersonalne
  • Czynne prawo jazdy


Oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku, pełną wyzwań pracę w profesjonalnym zespole, atrakcyjne wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji.

Wymagane dokumenty

CV