Umowa o pracę - Asystent(ka) ds. Obsługi Klienta
LINK Sp. z o.o. Wiązowna, Polska 20 czerwca 2017

LINK Sp. z o.o. z siedzibą w Wiązownie k. Warszawy jest jedną z największych i najbardziej dynamicznie rozwijających się firm transportowych w Polsce. Od 27 lat oferujemy najwyższej jakości usługi transportowe na terenie Polski i Europy.

Umowa o pracę - Asystent(ka) ds. Obsługi Klienta
  • utrzymywanie kontaktu z wybranymi Klientami firmy
  • dbałość o dobre relacje z Klientami firmy
  • organizacja i bieżąca obsługa zleceń transportowych
  • zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, archiwizacja dokumentów
  • wsparcie administracyjne pracowników Działu Obsługi Klienta

Wymagania

  • wykształcenie wyższe lub w trakcie nauki
  • wykształcenie wyższe lub w trakcie nauki
  • zaangażowanie i samodzielność w działaniu
  • umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej i współpracy w zespole
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego

Oferujemy

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • motywujący system wynagradzania
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • nowoczesne i zaawansowane technologicznie narzędzia pracy
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie przez formularz kontaktowy: http://www.linktransport.eu/pl/kariera/aktualnie-poszukujemy#oferta-61    lub przesłanie aplikacji na adres: rekrutacja@linkservices.eu


Wymagane dokumenty

CV