Umowa o pracę - Asystent/ka ds. Administracji
Corten Medic Dunikowskiego 10, Warszawa, Polska 7 grudnia 2017

Corten Medic jest dynamicznie rozwijającym się niepublicznym zakładem opieki zdrowotnej świadczącym kompleksowe usługi medyczne na najwyższym poziomie. Corten Medic rozpoczęło swoja działalność w 1993 roku. Działania firmy opierają się na stałym dostosowywaniu się do potrzeb Pacjentów, ciągłej trosce o ich zdrowie, jak również promocję zdrowia wśród Pacjentów i ich rodzin. Aby sprostać tym wymaganiom firma wdraża najnowsze rozwiązania w zakresie diagnostyki i leczenia chorych, unowocześnia bazę sprzętową, usprawnia stosowane technologie medyczne, zaś pracownicy zarówno medyczni jak i pozostały personel dążą do podnoszenia swoich kwalifikacji.

Umowa o pracę - Asystent/ka ds. Administracji
  • Realizacja procesu zaopatrzenia materiałów medycznych, biurowych, sprzętu medycznego potrzebnego do prawidłowego świadczenia usług medycznych, prowadzenie gospodarki magazynowej.
  • Bieżące wsparcie w projektach realizowanych przez Przełożonego.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (min.  licencjat).
  • Zdolność do samodzielnie podejmowanych decyzji, kreatywność, umiejętność rozwiązywania problemów.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wygodną lokalizację – blisko stacji metro Stokłosy.

Wymagane dokumenty

cv