Umowa o pracę - Asystentka ds. Administracji
LEMONHR Warszawa, Polska 1 czerwca 2018

Dla firmy z branży sprzętu medycznego poszukujemy;
ASYSTENT/ASYSTENTKA DS. ADMINISTRACJI  – WARSZAWA
Firma od 17 lat na rynku, rzetelny pracodawca, dbający o pracowników,  wyróżniany wielokrotnie nagrodami min. Diamenty Forbsa

Umowa o pracę - Asystentka ds. Administracji

Główne zadania:
•  obsługa recepcji oraz gości,
•  bieżące wsparcie administracyjne pracowników biura
•  obsługa korespondencji firmowej
•  wsparcie administracyjne pozostałych działów firmy
•  współpraca z dostawcami usług

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:
•  łatwości w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętności pracy w zespole
•  bardzo dobrej organizacji czasu pracy i samodzielności w działaniu
•  rzetelności, sumienności i zaangażowania w powierzone obowiązki
•  wykształcenia co najmniej na poziomie średnim
•  znajomości pakietu MS Office (w szczególności: MS Word, Excel, PowerPoint)
•  wysokiej kultury osobistej
•  doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem


Oferujemy

  •  współpracę w oparciu o umowę o pracę, bardzo dobre warunki pracy
    •  możliwość nauki i rozwoju
    •  kulturę organizacyjną opartą na współpracy i koleżeństwie
    •  benefity firmowe, atrakcyjne wynagrodzenie

Wymagane dokumenty

cv