Umowa zlecenie - Asystentka Działu Kadr
Mericon Sp. j. Transportowców 11, Warszawa, Polska 27 września 2016

Świadczymy usługi z zakresu całościowego prowadzenia działu kadrowo-płacowego, fachowego doradztwa, a także sprawozdawczości. Nie ograniczamy się jednak wyłącznie do obsługi administracyjnej spraw kadrowo-płacowych naszych Klientów, ale dostarczamy także rozwiązań w zakresie optymalizacji kosztów zatrudnienia. Jest to możliwe dzięki systematycznym poszukiwaniom nowych strategii w obszarach prawnych i ekonomicznych i ich dostosowywaniu do specyfiki danej firmy.

Umowa zlecenie - Asystentka Działu Kadr

Sprawy administracyjne:

– nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie,

– obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,

– wspieranie zespołu w bieżących zadaniach,

– prowadzenie rejestru kosztów, alokacja faktur kosztowych i innych dokumentów firmowych,

– przygotowywanie podstawowych pism firmowych oraz raportów.

 

Sprawy kadrowe:

– segregowanie dokumentów kadrowych (wnioski urlopowe, listy obecności, zwolnienia lekarskie),

– sporządzanie comiesięcznych list obecności,

– sporządzanie pasków wynagrodzeń oraz ich dystrybucja do klientów,

– prace pomocnicze związane z przygotowaniem PIT-11 oraz ich dystrybucja do pracowników.

Wymagania

  • NIE wymagamy doświadczenia – najważniejsze aby kandydat był zaangażowany w wykonywane obowiązki, a my reszty nauczymy

  • status studenta

  • znajomość pakietu office – word, excel

  • samodzielność, inicjatywa i dobre umiejętności organizacyjne

  • sumienność i rzetelność, motywacja do ciągłego uczenia się i poszerzania kompetencji


Oferujemy

  • Pracę w wybrane dni tygodnia – grafik ustalany indywidualnie

  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie;

  • Motywujące wynagrodzenie;

  • Miłą atmosferę pracy i zgrany zespół;

  • Możliwość rozwoju i realnego awansu w naszej firmie, włącznie z przejściem na etat.


Wymagane dokumenty

CV + krótki List Motywacyjny na e-mail: praca@mericon.pl