Umowa zlecenie - ASYSTENTKA BIURA
Lux Dom Sp. z o.o. Warszawa, Polska 30 sierpnia 2017

Firma Lux Dom Sp. z o.o. zajmuje się kompleksowym zarządzaniem i administrowaniem nieruchomości od blisko 15 lat.

Nasi zarządcy i administratorzy to doświadczeni profesjonaliści. Posiadamy duży potencjał wiedzy, staramy się zawsze wypracować indywidualne podejście do Klienta oraz najwyższą jakość standardów obsługi, dzięki czemu utrzymujemy długotrwałe relacje oraz budujemy naszą przewagę rynkową.

Aktualnie opiekujemy się nieruchomościami o łącznej powierzchni użytkowej ponad 1 mln m2.

W związku z pozyskaniem kolejnych kontraktów, poszukujemy Kandydatów, którzy wzmocnią nasz Zespół na stanowisku:

ASYSTENTKA BIURA

Miejsce pracy: Warszawa Wilanów

Umowa zlecenie - ASYSTENTKA BIURA

  • wsparcie pracowników w codziennych obowiązkach.

Wymagania

  • gotowość do rozpoczęcia pracy od zaraz.

Oferujemy

  • kartę sportowo-rekreacyjną.

Wymagane dokumenty

CV