Umowa o pracę - ASYSTENTKA / ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO
BTL Polska Sp. z o.o. Leonidasa 49, Warszawa, Polska 22 maja 2018

Firma BTL Polska Sp. z o.o. została założona w roku 2001 i jest oficjalnym przedstawicielem firmy BTL w Polsce.BTL Polska zajmuje się nie tylko sprzedażą aparatury medycznej, ale również wsparciem, pomocą i opieką nad nowymi, jak również stałymi użytkownikami aparatury. W ofercie firmy BTL Polska Sp. z o.o. znajduje się szeroka gama urządzeń do fizjoterapii, neurorehabilitacji, kardiologii, spirometrii, hydroterapii, ginekologii, medycyny estetycznej oraz stomatologii.

Umowa o pracę - ASYSTENTKA / ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO

• Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami firmy

• Przygotowywanie dokumentacji przetargowej

• Wsparcie administracyjne, marketingowe i techniczne działu

• Pomoc w organizacji konferencji i warsztatów

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:

• Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera

• Wykształcenia wyższego (mile widziani studenci ostatnich lat uczelni technicznych: inżynieria biomedyczna, elektronika, fizyka medyczna, informatyka oraz kierunków pokrewnych)

• Zdolności technicznych

• Umiejętności szybkiego uczenia się

• Dobrej znajomości języka angielskiego

• Samodzielności i zaangażowania w pracę

• Dokładności

• Dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin (możliwość ustalenia grafiku)


Oferujemy

• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

• Możliwość rozwoju zawodowego i doskonalenia umiejętności

• Ciekawą pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie

• Udział w eventach firmowych


Wymagane dokumenty

CV